
Компанія Apple посіла перше місце за світовими продажами смартфонів у першому кварталі завдяки запуску iPhone 16e. Найбільший попит у таких країнах як Японія та Індія. В той же час у США, Європі та Китаї компанія має досить невеликі продажі.
За даними Counterpoint, Apple посіла 19% ринку смартфонів, за нею слідує Samsung з 18% ринку,
Це свідчить про те, що попит на iPhone залишається високим на ринках, що розвиваються. Продажі в Китаї знижуються через конкуренцію з боку місцевих підприємців, таких як Huawei, і відсутність функцій штучного інтелекту.
Окремо International Data Corporation, яка насамперед відстежує поставки, а не продажі споживачам, повідомила, що світові поставки смартфонів зросли на 1,5% у першому кварталі, при цьому компанія Apple заздалегідь збільшила поставки, щоб обійти нові тарифи президента США Дональда Трампа.
Акції Apple зросли приблизно на 3,5%.
Тарифи Трампа та ескалація напруженості у світовій торгівлі призвели до потрясінь на світових фінансових ринках протягом останніх двох тижнів, погіршення економічних перспектив і можливості посилення інфляції.
Apple зафрахтувала вантажні рейси, щоб переправити до США з Індії 600 тонн iPhone, або до 1,5 мільйона штук, у спробі обійти тарифи.
Однак рішення Трампа виключити смартфони, комп’ютери та деякі інші електронні пристрої з-під дії масштабних митних тарифів у відповідь на Китай призвело до зростання світових акцій технологічних компаній у понеділок.
«Нещодавнє виключення урядом США тарифів на імпорт смартфонів з Китаю дає тимчасове полегшення американським компаніям, але в умовах триваючої волатильності тарифів зберігається велика залежність від китайського ланцюжка постачань», − сказав Раян Рейт, віцепрезидент групи IDC з відстеження пристроїв у світі.
«Наразі американські бренди смартфонів повинні використовувати переваги звільнення від тарифів, виробляючи і відправляючи якомога більше продукції».
За даними компанії Counterpoint, яка очікує, що ринок смартфонів цього року скоротиться через невизначеність, пов’язану з тарифами, Xiaomi, продовжила своє зростання продажів на третьому місці, в той час як Vivo посіла четверте місце, а OPPO − п’яте.