Гра Path of Exile 2 на ранньому доступі зробила фурор

Редактор
Гра Path of Exile 2

Новозеландська компанія Grinding Gear Games не очікувала, що рольова гра Path of Exile 2 матиме такий успіх, який мала, коли вона вийшла в ранньому доступі наприкінці минулого року.

При запуску раннього доступу було тимчасово введено вступний внесок у розмірі 25 фунтів стерлінгів, поки гра знаходиться у відкритій розробці в ранньому доступі, а зрештою вона стане безкоштовною. Розробники вважали, що це відлякає людей, але цього не сталося. На піку популярності Path of Exile 2 одночасно грало від 800 000 до 900 000 чоловік. Це був найбільший реліз компанії.

“Це був абсолютно 100-відсотковий успіх”, – сказав співзасновник компанії та ігровий директор Джонатан Роджерс. «Коли ми почали наближатися до релізу і побачили попередні продажі і таке інше, раптово ми подумали: «О, чорт, це виглядає так, ніби це може бути один із наших найбільших релізів, і так воно й виявилося. І це справді наш найбільший реліз, який набагато перевершує все, що ми коли-небудь робили».

Гра Path of Exile 2

Але інтенсивна популярність може змінити ситуацію. Те, що колись замислювалося як спосіб для відданих фанатів допомогти сформувати проект, у результаті побільшало схоже на повномасштабний реліз, що означало необхідність зміни пріоритетів розробки.

І ви бачили це на ранньому етапі, коли ми почали вносити купу змін, наприклад, послаблювати те, що потрібно було послабити. Ми відразу ж зіткнулися з ситуацією, яку зазвичай очікуємо в повністю випущеній грі, коли купа гравців каже: «О, ти ламаєш мою збірку», тому нам довелося зрозуміти, гаразд, нам потрібно ставитися до цього так, ніби це випущена гра, і бути трохи обережнішим», – сказав Роджерс.

“Коли у вас є гравці, це зриває ваші плани”, – додав Роджерс, – “і так має бути. Добре, що це так, тому що це змушує вас негайно реагувати на те, що потрібно грі, що тепер стає очевидним, тому що у вас є реальні гравці, які грають в неї».

Розробники не мають часу тестувати деякі речі так само інтенсивно, як це роблять гравці, колективно. Ось чому зараз є такий великий поштовх до розширення таких областей, як фінальна гра.

З моменту релізу кількість одночасних гравців у Path of Exile 2 значно впала. Графік найпопулярніших ігор Steam показує пікову позначку близько 25000 гравців на сьогоднішній день. Але це не турбує розробників.

«Ні, ні, ні. Зовсім ні», – сказав Роджерс. «Бо, зрештою, ми завжди розвивали нашу гру так, що вона сезонна. Люди грають у нашу гру так: вони приходять, грають місяць, насолоджуються тим, що роблять, йдуть, а потім повертаються після закінчення сезону».

Гра Path of Exile 2

Роджерс зрозумів, що це є закономірність. Кількість гравців падає після вашого початкового релізу, падає приблизно в оновленні 0.2, яке ми отримаємо наступного тижня, а потім починаючи з 0.3 знову починає зростати. “Так відбувається з екшен-RPG”, – сказав він. Так відбувалося з кожним ринком, де GGG запускала Path of Exile 1 .

Він упевнений, що Path of Exile 2 може стати навіть масштабнішим за ранній доступ, коли вийде в повному обсязі, можливо, цього року, або ж на початку 2026 року.

“100 відсотків, що вона буде масштабнішою”, – сказав він. «І причина цього в тому, що у цьому випадку у вас є той факт, що вона буде безкоштовною, і, звичайно, є багато людей, які спробують гру, як тільки вона стане безкоштовною, а потім виявлять, що вона їм подобається. Я не сумніваюся, що вона буде масштабнішою.

“Послухайте”, – додав він, – “я був би неймовірно розчарований, якби ми не змогли набрати мільйон одночасних гравців для повної версії, і, чесно кажучи, я думаю, що ми можемо досягти більшого”.

Оновлення 0.2, що отримало назву Dawn of the Hunt і очікуване на 4 квітня, привносить в гру значну кількість нового контенту, включаючи значну переробку фінальної частини гри, новий клас Мисливиці, безліч нових предметів, монстрів і зіткнень, нові можливості класів сходження і багато іншого. Grinding Gear Games детально продемонструвала патч 0.2 Path of Exile 2 на Twitch.

Path of Exile 2 вийшла у ранньому доступі у грудні минулого року. Це екшен-RPG, яка вражає своїм багатим ігровим світом.

Next Post

CD Projekt розпочала співпрацю з гігантом мобільних ігор Scopely

На сьогоднішній день компанії співпрацюють для розробки гри по одній із франшиз польської студії. Про це було повідомлено в рамках звіту компанії CD Projekt. Компанія Scopely здобула свою популярність завдяки надпопулярнішій мобільній грі Monopoly Go. Нещодавно компанія придбала за 3,85 мільярдів доларів студію, що належать Niantic, а разом з ними […]
Співпраця CD Projekt з Scopely