Phantom Blade Zero прагне перевершити Black Myth: Wukong і відродити «золоте століття» кунг-фу

Редактор
Гра Phantom Blade Zero

«Тепер усі розуміють, що китайська гра має потенціал розійтися тиражем у 30 мільйонів копій за півроку».

Коли китайська гра-екшен Phantom Blade Zero вперше була представлена ​​світу, вона викликала безліч порівнянь з іграми Souls від FromSoftware. Зовсім недавно, у міру того, як було показано більше Phantom Blade Zero, її порівнювали із серією Ninja Gaiden за її бої, засновані на комбо. То де вона знаходиться на цьому спектрі?

Команда S-Game на конференції розробників ігор (GDC) цього року розповіли про три ключові джерела натхнення Phantom Blade Zero:

  • У грі є бойова система Devil May Cry, заснована на комбо, хоча вона доступніша з менш складними входами.
  • Є дизайн рівнів Dark Souls із її взаємозалежними картами, але відсутня висока ціна смерті.
  • Гра бере моторошну, густу атмосферу Resident Evil 4 або Alan Wake, але з новою естетикою, яку команда описує як кунг-фу-панк.
Ігровий процес гри Phantom Blade Zero

“Я не думаю, що це розчарування, це просто щось, що допомагає гравцям краще зрозуміти гру”, – сказав розробник Лян на питання про порівняння з Souslike. «Хоча було непорозуміння, і тепер більше людей порівнюють нас із Ninja Gaiden та Devil May Cry, що навпаки. Але, можливо, це спосіб допомогти іншій групі гравців зрозуміти чи передбачити гру. У цьому є щось для обох сторін.

Лян визнав, що просте запозичення з інших ігор зробило б гру надто загальною; натомість він хоче створити цілісну гру як «цілісний витвір мистецтва», засновану на двох філософіях.

Ігровий процес гри Phantom Blade Zero

Перша – ідея ігрового фільму про кунг-фу. “Ми хочемо повернути золотий вік гонконгських фільмів про кунг-фу 1970-х років, починаючи з Брюса Лі, а потім Джекі Чана, Джета Лі, Донні Єна”, – сказав він. «Тенденція зійшла нанівець з початку 2000-х, тому ми хочемо повернутися до цього та спробувати повернути тенденцію».

Друга філософія – черпати натхнення з розробки ігор 90-х, щоб гарантувати керованість масштабу. “Ми хочемо повернутися в епоху PlayStation 1 і PlayStation 2”, – сказав Лян, – “коли ігри були не такими великими, бюджети не захмарними, команда керованої, а всі розробники були захопленими, креативними та досвідченими”. Це як більша інді-гра, але з бюджетом, досвідом і твердою рукою, і все здається настільки інтегрованим від початкової точки, коли ви натискаєте кнопку «Старт» до кінцевої точки списку співробітників».

Гра Black Myth Wukong мала надзвичайно великий успіх. Лян визнав, що команда розробників Phantom Blade Zero отримала як більше ресурсів, так і більший тиск від успіху Wukong – обидві гри отримали інвестиції від Tencent. «Тепер усі розуміють, що китайська гра має потенціал зробити 30 мільйонів копій за півроку», — сказав він.

Очікування високі, але результати вже кажуть самі за себе. Команда S-Game показала презентацію з докладним описом реакцій на Phantom Blade Zero у соціальних мережах з моменту його виходу. І хоча трейлери Wukong є найбільш популярними в Китаї, в іншому світі їх перевершив Phantom Blade Zero.

Ігровий процес гри Phantom Blade Zero

Трейлер запуску Wukong отримав 2,8 млн. переглядів на каналі гри на YouTube і 3 млн. переглядів на каналі PlayStation. Тим часом анонсуючий трейлер Phantom Blade Zero на каналі PlayStation має 5,3 млн переглядів.

S-Game створила бібліотеку анімацій, щоб забезпечити плавні переходи між бойовими прийомами та динамічними реакціями під час битв. І всі ці анімації були захоплені за допомогою реальних майстрів бойових мистецтв для справжнього відчуття кунг-фу навіть ляльковод, що висить на дроті. Фінальна гра також буде включати 30 основних видів зброї та 20 додаткових видів зброї для використання, все ґрунтується на історично достовірній зброї, але з панківськими модифікаціями. S-Game додатково показала режим складності Extreme, в якому схеми атак були стерті на користь інтелектуального ІІ, що відтворює відчуття PvP, функція, додана після відгуків гравців, які бажають вищої складності.

Phantom Blade Zero обіцяє стати одним із найамбіційніших проектів з Китаю. Реліз гри заплановано на кінець 2026 року, а бюджет становитиме $55 мільйонів. Тому весь світ чекає на щось незвичайне.

Next Post

Що очікувати від нового оновлення для PS5

Компанія Sony випустила оновлення системного програмного забезпечення для PlayStation 4 та PS5. Починаючи з PS5 є версія: 25.02-11.00.00. Ця версія зробила «перегляд подробиць про дії простішими», — йдеться у примітках до оновлення від Sony. Емодзі Unicode 16.0 тепер підтримуються і на PS5, тобто тепер їх можна використовувати в повідомленнях. Список […]
Play Station 5